Vad händer i mitt liv?

Här kommer lite bilder på lite saker man gjort på senaste månaden.
Skulle ge mig på att färga håret röd/brunt efter nyår slutade inte så bra Kan säga att jag är nästintill svarthårig nu.
Detta va dag ett innan jag skulle börja träna jag och mitt ex hade vår sista "tjockis kväll dagen innan".
och såhär efter 3 veckor är inte nöjd än ;) bättre ska det bli, anledningen till varför jag fick platt mage rätt så fort va dels för att jag gick ner 3 kg bara på någon helg efter att mitt ex gjorde slut. Jag kunde inte äta och va jätteledsen (ja jag kallar honom ex, för vi är inte vänner så tänker inte nämna hans namn). Seen har jag tränat två gånger i veckan och ganska mycket på gymmet i skolan.
tjejmys hanna fgör vårrullar.
förlängde håret.
dagens outifit idag , strumpisar, shortt, spetströja och en lång kofta.
surgök på svenskan haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0