5 bra egenskaper om mig själv och 5 dåliga.

Dom dåliga:
1. Att jag ibland är lite för bekväm med mig själv , oftast när det gäller pengar. Vissa velar fram och tillbaka, snåla och håller på. Jag kan köpa ett par jeans för 500 spän och sen aldrig använder dom. När jag typ bara ha barnbidraget varje månad.
2. När jag försöker vara snäll, men förklara det på fel sätt så blir folk oftast arga.
3. Jag har svårt att släppa och glömma folk i mitt liv, särskilt om det är någon man älskar.
4. Jag intalar mig själv att mitt liv är typ piss och skit. Men jag har bara förlorat en människa en människa.. inte mer.
5. Jag önskar att jag va lyckligare oftare.

5 bra:
1. Jag pratar gärna med folk som mår dåligt och behöver ha någon att prata med.
2. Om jag vill något så kämpar jag fullt ut för att uppnå målet.
3. Jag är oftast ödmjuk och snäll... men bara om dom är snälla mot mig.
4. Andra går före mitt egna liv,
5. Jag skiter inte i problem och konflikter, jag ser att allt går att lösa bara man är villig till det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0