ebba grön

Ebba grön  ([email protected]) om svar:
"Eller när du la dig jämte mig och sa ebba är det för tidigt att förlova sig nu?, samtidgt som jag vet att det inte skulle va vi livet ut." Du skriver själv att Du Vet att det inte skulle vara ni! Vet du något sådant varför böla över att grabben dumpar dig? Det verkar som om du inte hade någon framtidsvision! Onödigt att vara tillsammans med en sådan människa!

Vem jag är, en tjej som läser din blogg! Mer behöver du inte veta.

SVAR: Om du bara klagar hela  tiden så behöver du inte läsa min blogg, och du borde inte lägga dig i hur mitt och Jens förhållande va. Vi hade framtidsplaner ihop , men allt kan ändra sig sjukt snabbt som du kanske märkt.
Du känner inte oss och du vet inte hur vi hade det, vilka planer vi hade osv så lägg dig inte i mer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0