Fråga

Emma om FRIDAY:
Hej :) måste börja med att säga att du verka va en riktigt toppen tjej! va så tråkigt att läsa att det tagit slut mellan dig och Jens ni passade så bra ihop. Och du skrev alltid så fina texter om honom , men nu till min fråga är ni vänner och hur mår du nu förresten?
SVAR:Hej tack så jättemycket :) ja det va riktigt tråkigt att allt blev som det blev men saker och ting har väl alltid ett slut också. Man kan inte kalla oss för vänner vi kommer nog direkt aldrig bli det heller , inte riktiga vänner som umgås och bara är . Jag kommer nog aldrig förlåta honom heller, om han visste hur lågt jag sjunkig pågrund av alla hans bortförklaringar, lögner och svek under denna tiden.
Jag grät mig till söms varje nattjävel, slutade äta och gick ner 3 kg , skrev långa texter och brev. Och inte nog med det gick ner till havet och tänkte ställer jag mig på detta isflaket och trilla ner så dör jag för jag skulle kunna dö för den jag älskar. Men jag gjorde inte det? varför jo för att jag vet att någonstans där ute finns den killen, den killen som vill ge mig den kärleken, den killen som ser alla lösningar i problem, den killen som inte smiter från alla konflikter och problem. Om jens visste allt detta så hade han aldrig bettet sig som han gör, blockat mig på fejjan, smiter i skolan , ber mig dra åt helvete osv. Och nu till svaret hur jag mår? jag mår förvånadtsvärt bra jag har lärt mig av detta sjukt mycket och kan slå vad om att han kommer mogna till och lära sig hur man ska behandla en tjej. Fattar inte varför jag lagt ner så mycket energi på att må dåligt över en kille där man bara dugeer några månader sen vill han ha något bättre. Och detta tjat att jag hittar på mkt, att allt är mitt fel.
Bullshit tror ingen är värd detta som kämpat sså mycket och velat så mycket.
Till alla er tjejer där ute låt aldrig någon svika dig , va stark och bevisa att du kan va utan honom också. Det misstaget gjorde inte jag förra gången men denna gången tänker jag inte ta emot all skit.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0