Helgen

Hellu har ju inte direkt berättat om helgen i helhet så tänkte göra de.
Fredag: va först i skolan när jag kom hem så va minna här hemma så vi hängde väl inte och käkade lite tacoz och mös med familyn.
Lördag: Drog först in till stan jag köpte en jacka, trosor , bh, en spetströja en ny klocka smink och lite sådant. Sen åt vi lite , jonna och Minna va kvar här hemma satt vid matbordet och snackade på om allt möjligt haha något vi berglundskor är bra på.
Sen fixade jag mig lite och gick bort till Elina då hade hon och hanna lagat mat så kom vi tjejor hem dit och hade lite kul haha.
När jag kom hem va min blogg borta :( dumma den som gjorde så. Somnade runt 3 och va uppe med tuppen kände mig lite febrig hade vridit och vänt hela natten och haft mig. Många tankar osv..
Och idag har det inte hänt så mycket bakade bullar imorse , pluggat lite osånt men hare bäst puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0