Känslor

Ska snart sova efter denna otursdag men ska först skriva av mig lite, jag är förvånad över att jag tagit detta väldigt bra gemfört med andra gången. Visst jag gråter jag är ledsen, men jag tror att om jag visa min svaga sida så kommer det inte bli bättre.  Jag älskar Jens det gör jag han är min första kärlek och kommer alltid ha en plats, men jag känner att jag ska stå på mig.
För någonstans där ute vänta den rätta killen, som älskar mig för den just jag är. Det värsta av allt är att se alla bilder, tröjan jag fick av jens i julklapp, halsbandet han gav mig i somras eller fotlänken och den lilla asken .
Att hans kallingar sen i helgen ligger kvar i soffan och degar, att inte får va med honom dela mina tankar pussa på hans underbara läppar hålla om honom. Eller sitta under vattenkranen i duschen i flera minuter och bara snacka.
Men är det meningen att man ska bli lämnad tre gånger? ,om det inte känns rätt varför blir man tsm med någon då?.
Det som gör mig så otroligt ledsen, jens jag tror att du läser detta du är en underbar person, är snäll , vänlig och trevlig lova att hålla kva det och inte bli någon annan.
Jag saknar det förhållandet som va för några månader sen, i somras tex när vi alltid tog en promenad tände ciggen och snackade skit. Eller när du la dig jämte mig och sa ebba är det för tidigt att förlova sig nu?, samtidgt som jag vet att det inte skulle va vi livet ut. Så såg jag mitt liv med dig.
Nu på senaste tiden ville jag visa vem jag va, vad jag kunde göra för oss men fick inte chansen. Jag hoppas du hitta den rätta för dig och jag den rätta för mig . Jag älskar dig och det vet du<3

Kommentarer
Ebba Grön

Men om du hela tiden vetat att det inte skulle vara ni för alltid, varför vara tillsammans överhuvudtaget?! Tidsfördriv?

2012-01-14 @ 11:03:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0