Livet är upp och ner.

Hejhej :) har inte bloggar riktigt på ett tag, som ni kanske märkt är mitt liv lite upp och ner just nu. Dels för uppbrottet mellan mig och Jens saknar honom så otroligt mycket. Men jag kan inte göra något åt  saken , som jag läste någonstans om det var han som gjorde slut så är det nog inte meningen att det ska va ni och att du är värd någon mycket bättre.
Men jag litar på Jens , båda behöver tid och mitt liv kommer förhoppningsvis att ordna sig. Har gått ner 3 kg på en helg :( börjar fundera om jag har någon form av ätstörning. Har inte ätit ett skit under hela helgen typ , gråter och är allmänt deprimerad.
Jag ser typ sjuk ut, smalt ansikte , blek och vidrig. Ska sätta i hårförlängning nästa helg tror jag om det blir av och fixa nagelförlängnign. Tror jag behöver bli ny ebba igen för att jag ska få någon fart i livet.
Men ni får ha det så bra ni som håller sig kvar och läser puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0