Man vet inte vad man har förens man förlorat det.

Jag mår som skit just nu , jag kan inte äta, sova eller va riktigt glad.Såfort jag inte tänker på Jens så försvinner känslan i magen. Jag har bestämt mig för att ta hjälp nu, jag är rädd att jag inte kommer att fixa detta själv en gång till. Jag kom aldrig över Jens förra gången utan vi började snacka så jag behövde aldrig göra det.
Nu är jag nästan säker på  att det aldrig mer kommer att bli vi igen. Jens är en väldigt envis person och jag tror att allt handlar om att ge igen. För dagen innan han gjorde slut skrev han att han älskade mig mest av allt och att han va glad över atthan hadee en sån fin flickvän. Jag har alltid haft svårt att lite på folk när jag väl började lita på jens så , på orden han sa så gjorde han slut.
Jag vet att han bryr sig inerst inne vad som pågår, men är för trött på att höra på all skit. Utan vill va ifred, just nu , idag känner jag att livet inte är värt att leva. Jag älskar honom alldeles för mycket för att existera.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0