Sorry

Hellu förlåt för den dåliga uppdateringen , firade ju som sagt nyår med brudarna vilket va härligt :). Åt god mat, skrattade och tjooade .
Kändes som att jag kunde rulla fram sen haha som vi glurrade, På Söndagen åkte jag hem till Jens.Och kom hem idag vi har mest slappat och haft filmmaraton tog moppen till gårdby lanthandel igår. Jättefint men dyyyrt.
Har inga planer på vad man ska hitta på dagarna som kommer fundera på att färga håret, då menar jag rödbrunt hihi. Och sen ska ja va med Jens på fredag med såklart, men på torsdag kanske ja och pappa ska in till stan.
Ungefär denna hårfärgen :), hade rödbrunt för ett halvår sen ungefär när jag hade hf, men sen deess har jag inte färgat det så igen. Ett tag skulle ja ha det brunt, sen svart men nu vill jag gå tillbaka igen.Haha vill ha en makeover på mig sjääälv. Vill pierca mig också mycket man vill men inte kan, ska göra en slags piercing i örat snartyy.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0