Tisdag

Tjotjo:) hände inte så möö i skolan eller jo hkkn lärarn är typ inte klokis. Är vrålhungrig och vänta på att någon i stugan ska laga lite mat;).
Förresten har tänkt lite att jag är lyckligare att va singel nu ett tag,  behöver inte tänka på att man ska ha någon. Även om kärlek är det finaste som finns så kommer jag ju alltid få uppleva den med någon annan. Det som retar mig är att det va exakt ett år sen detta hände igen, och det va potatisbullar när jag kom tebax till skolan vilket det va detta året med. Kan lova att det verkligen inte är kul och att man blir vverkligen ledsen av sånt här.... Men jag ska leva varje dag som lycklig nu och ta dagen som den kommer. Jens kommer alltid ha en plats men det kommer komma någon som tar en del av den också i framtiden.
Har det bäst<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0