Ursäkta

Hej, jag får ursäkta att min blogg är väldigt tråkig just nu, jag lever inte värsta storstadslivet som ni kanske märkt. Vaknade iaf upp hemma hos syrran för ett tag sen som bor inne i stan, vi får se vad vi hittar på ikväll oså.
Igårkväll vart jag fly förbannad fyfan för vissa människor och respekt asså, så jävla lågt att skylla allt på mig hela tiden. Jag kanske är cp, ett sär, psykisksjuk, en fitta och dumihuvudet. Men frågan är ju om det inte är personen som säger orden som prata om sig själv?.
Aja jag är starkare utan den personen , jag kanske blogga sen puss<3
Längtar tills jag får hår igen nu efter mitt uppehåll !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0