bloggar och tankar

Jag läser många olika bloggar och klickar in på det mesta, ungdomsbloggar,föräldrarbloggar,modebloggar och förståss sorgsna bloggar.
Idag har jag läst igenom en sorgsen blogg det är en tjej som skirver om sin "deprision" hon skulle precis gifta sig , hade köpt klänningen och skickat iväg inbjudningskorten när han ville lämna henne.
Jag blir helt stum  och kan inte sätta mig in i sitautionen , ibland undrar jag varför vi tjejer är så dumma varför vi tillåter oss själva att må så dåligt?. När killen kanske sitter på andra sidan och festar och ha kul med sina polare.
När man går ner i vikt, eller när panikångesten växer i en. Man ligger i sängen och skakar svetten rinner , hjärtat slår 540 slag man slår huvudet i väggen oich vill bara skrika rakt ut.
Är det då man har varit kär? är det då man har älskat någon , någon som man ser hela livet framför sig med?.
Jag önskar att jag var den som tog tillvara på det jag hade innan det sker något annat. Då hade jag aldrig legat i sängen och haft panik. Lustigt att hjärnan och kroppen kan fungera så olika från person till person.
Vi är konstiga varelser men med olika hjärtan och känslor.

Kommentarer
Anonym

Kan du skriva i ett inlägg dina kompisars bloggar som du läser?

2012-03-13 @ 13:59:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0