killars beteende

Drar inte alla killar över en kant nu, men vissa killars beteende på fester är ju lite kul.
Tex igår så va det en kille där som jag träffat sen tidiagre, jag frågade om han fortfarande va tsm med tjejen och länge dom varit tsm.
Då han säger att det skulle va skönt att va singel ett tag och inte är lika kär längre , men varför gör han inte slut då? istället för stackaren ska gå runt och tro att han är kär.
Sen kom det en annan kille och satte ssig jämte mig då hans brud ringde hela tiden men han sket i att svara, så skrev han till en annan kille jämte mig sexy time ikväll då. Jag förklarade för båda att min pojkvän kommer och hämta mig, att jag ha ett förhållande osv.
Är alltid jätte tydlig med ddet så ingen ska hålla på men killar visar fan noll respekt för sånt.Och tycker otroligt synd om deras flickvänner som inte vet vad dom håller på med på fester.
Likadant i fredags fick en kille damp för att ja inte ville krama han liksom , herregud.

Kommentarer
Liza

Låter på dig som att man inte får kramas bara för man är tsm med nån! Vem är din nya kärlek? Läst din blogg till och från, vet om att Jens krossade dig, vem har byggt upp dig?

/Liza

2012-03-18 @ 17:02:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0