Måndag

Halloj :) känner att jag börjar bli lite seg med bloggandet men dagarna går så fort när det  är skola och sen vill man bara koppla av och göra läxor o annat.
Fast börja bli seg med det med, ligger iaf i soffan med Jonna nu och vänta på att lillsyrran ska komma hem med en massa gotti till oss.
Jag har röda veckan och är som en huggorm, såfort jag fått pengar dra jag in till umo och snacka lite. Känner att hormonerna är lite föööör mycket för min tunna kropp.
Vilket resulterar i = dåligt humör=gå ut över andra= att dom bli sura också.Inte så smart, men aa mer har jag inte att säga ska hoppa in i duschen snart puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0