När jag väl bestämt mig...

När jag väl bestämt mig så ska det också bli så, har länge velat ha en revbenstatuering men samtidigt känns det lite trashigt att gå runt med bara en massa texter på kroppen?. Dom flesta citaten handlar väl om kärlek då det är meningen med livet för mig.
Men tänk ifall jag en dag kommer att avsky kärlek? typ värsta känslan som finns , eller att jag blir så sviken så jag inte ens orka se på min kropp. Ne så nu vill jag ha något sexigare, det behöver inte bli av en men inom ett år ska den sitta där iaf. Låt mig presentera :
en tribal på svanken ;) jag vet inte riktigt vad men det får ja se när det är dax.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0