Puh

Seg dag med ett icke så roligt humör ne men oooorkar inte skola så segt, sen när jag kom hem har jag stått i tre timmar tills nu och tagit ut hårförlängning dock så har jag lite mindre än halva kvar men det försöker jag få ut imon och så kör jag färgning mm på Fredag.
Tar tid detta men ångrar sjukt mycket att jag satte i skiten trivs inte alls med mitt vanliga längre nu som innan , har massa wax och äckel kvar i hårbotten men få bli olivolja , hårinpackningar en kam och balsamspray innan färgning.
Men i sommar växer det förhoppningsvis som ogräs det brukar ju göra det.
Nog om hår, ska nog gå upp och göra en kladdkaka nu sen blir det lite bigbrother tittande innan jag sussa för natten. Imon skola sen direkt efter ska jag gadda mig. Bild hamna väl på fejjan först eftersom jag inte kan mobilbloggga.
Puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0