svar

Låter på dig som att man inte får kramas bara för man är tsm med nån! Vem är din nya kärlek? Läst din blogg till och från, vet om att Jens krossade dig, vem har byggt upp dig?
/Liza

Du Liza som kommentara min blogg är det den liza ja tror det är som gått i min klass? säg gärna det isåfall.


Och självklart får man kramas, alla är olika men jag kramar gärna inte folk som jag aldrig pratat med sen tidigare eller känner vilket ja inte gjorde med denna killen . Som förövrigt förmodligen bara ville en sak då han taffsade på en annan. Och den andra frågan håller jag gärna privat, kan inte säga att den killen är en ny kärlek. Utan alltid varit min :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0