Tisdag

Hejhej :) började med hemkunskap idag eller elevens val vi gjorde någon indisk soppa hade inte ätit sen dess när ja kom hem.
Sen rullade väl dagen på, lagade mat såfort jag kom hem. Kyckling , ris och cafe de parissås mums!
Känner att vuxenpoängen rullar in när mamma och pappa är borta, tvätta, diska och laga mat. Kan dom inte va borta lite oftare så man vet hur det är sen, fast iof vill inte trötta ut mig i förtid haha.
Nu hänger vi iaf i soffan med popcorn med cheddar smak,as gotti manne är här med.
Fick föresten en fråga också:
Kan du skriva i ett inlägg dina kompisars bloggar som du läser?

Alla mina kompisar bloggar inte men ett par gör väl det


www.sabinaa.devote.se

http://soldtothedevil.blogspot.com/

nilssonelina.bloggplatsen.se fast hon skriver inte längre

Sen är det inga som bloggar mer , läser min systers blogg med jonnaberglund.blogg.se

och sjjälvklart en massa andra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0