Tisdag

Hejhej :)
efter skolan drog jag in till stan med Sabina, köptee faktiskt inga kläder men ska ju till götet den 14 och shoppa sen har jag beställt lite med.Men köpte smink ,hårfärg, naglack och en present till pojken som fyller år på Söndag.
Så svårt att hitta något till killar när dom är så kräsna men aja tanken som räknas gillar man det inte så gör man inte.
Kom iaf hem runt halv 7 stod och försökte få ut hf när det knackade på dörren in staplade älsklingen och hans kompis in. Tänk att han kan överraska en så :). Fortsätter med projektet att försöka få av skiten imon, påTorsdag ska jag förmodligen tatuera mig.
Men vi höres puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0