Torsdag

Hejhej :) sov med underbaraste inatt med massa mys ode, tog bussen till skolan segt... Hade utvecklingssamtal med. Fick typ utskällning av min mentor för att jag inte hörs och syns så mycket. Men jag är inte sånt jag behöver inte synas och höras hela tiden jag är ingen attentionwhore som hela tiden ska stå i centrum. För att jag är inte uppvuxen så alla ska få ha plats och säga lika mycket.
Kom iaf hem för en stund sen, kollade på ett bb avsnitt nu och bli riktigt ledsen av att kolla på skiten. Det pågår ju riktig vuxenmobbning där helt seriöst. Började gråta när Hanna J fick utskällning av Marcel han trycker ju ner henne jämt. Usch så lätt att trycka ner folk som redan ligger på marken, och som egentligen bara vill alla väl. Hata mobbning, men man får väl lära sig att 90% av alla på vår jord är iskalla .
Men nu ska ja käka lite sen tagga vi helg imon pussen<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0