Wihoo:)

Hejhej :) har precis tagit en lång dusch, med rakning , dans och sång och allt vad tjejer håller på med när dom duschar haha.
Känner mig förjävlig i huvudet har en fin fin utväxt och mitt hår har växt så pass mycket sen hf att silikonet börjar trilla ner.
Får ta ut förlängningen om en månad ungefär sen färga det och sätta in nytt så ja ha långt till skolavslutningen osv :).
Och för er som förstör ert hår som jag med hårförlängningar o skit och få höra att ni ska köpa silkes droppar ( som det nästan är lag på alla frisörer säger det). Skit i sånt dyrt skit jag har aldrig användt det men klarat mig ändån men kan tipsa om denna . Det gör så håret blir bebislent och inte tovigt .
Kostar runt 40 kanske.
Men men så är det när man ha en mamma som alltid skulle dra med en till frissan och kom hem med samma fisyr varje gång (pottfrilla). Om jag få en dotter ska hon få spara sitt hår så hon blir en liten prinsessa. haha
aja puss<3
fick en fråga med:
Mica om haha:
Har dina vänner alltid funnits för dig när du haft det jobbigt.!?.

Ja det haar dom :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0