Måndag

Hejhej :) dagen gick rätt så fort hände inget spec som vanligt, ville hem och sov under hela SO lektionen. Vaknade av att någon skrek om 1 min sluta vi typ.
Japp så mycket lärde jag mig, men dom kollade bara på ngn film ändån.
När ja kom hem gjorde jag baconsås med spagetti. Tänkte slänga in receptet då den blir supergod.
1 paket bacon beroende på hur mycket man vill ha.
liten bit purjolök .
vispgrädde
creme fresch.
Stek löken och baconet tillsammans så att deet får en fin färg. Salta och peppra lite, ha i 1-2 matskedar med creme fresch. Blanda sedan i vispgrädde med måtta låt det sedan koka och puttra lite krydda sedan efter smak.
Det är godare om man byter ut matlagningsgrädde mot vispgrädde då det blir en krämigare och fet smak för dom som behöver,samt minska på creme frechen så aa.
Men puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0