Utseende

På senaste tiden har jag sätt ut som en sunkig tonåring typ, buskar till ögonbryn ,smal som en spätta, finnig hy blek och orakade ben. Yes jag skäms inte över att berätta att ja faktiskt sällan rakar mina ben.
Iallafall på vintern, och ja ni får tycka synd om Jens men han klagar inte.
Men nu ska jag ta tag i mitt utseende lite mer jag ligger bara i sängen hela dagarna efter skolan, på helger är ja med jens eller gör ngt annat . Och då blir det lätt att ja skiter raka mig under armarna skiter i att plocka några hårstrå på ögonbrynen.
Nu har ja börjat ta silica mot mitt hemska hår , japp har små flintar pga min dumma hf ja hade i huvudet. Ska även till umo och be om nya p-piller nästa måndag herregud får bara finnar av skiten.
Ska även ta prover och se om ja måste ha ngt för att kunna gå upp i vikt. Har även börjat smörja in mig med brun utan sol för att iaf få lite färg ja man får fuska. Och självklart börjat raka benen oftare , folk tror väl att ja är en femenist ellr ngt men shit the same vi är apor igentligen och apor är håriga.
Iaf vill ja inte se ut som en trött och tråkig morsa som fött 10 ungar, tur att inte mufflan hänger vid knäskålarna än ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0