citat

Det finns ett citat som har hjälpt mig mycket ... ja ord kan faktiskt få ens tankar att vända på 5 röda. 
 
Såhär lyder det : Livet handlar inte om att desperat hålla fast vid det lilla du har samlat ihop. Det handlar om att våga göra valen där du släpper taget om allt, för att ge plats åt det bättre du inte trodde fanns.
 
Men det var inte det jag skulle skriva om idag.. det är få som har mitt lösen men jag vill iallafall hjälpa någon. Kan börja med att berätta att jag mår bra och att jag har kommit över mitt X det var inte alls svårt då våra känslor för varandra hade svanlat. Men det har inte alltid gått så fort för mig och det gör det inte för alla heller. 
 
Så tänkte skriva lite tips på hur man kan komma på andra tankar och hur man lättare kan komma över någon:
 
1. Umgås med vänner så mycket som det bara går , sitt inte hemma då tänker man bara för mycket och han/hon tänker förmodligen inte så mycket på dig så lägg inte ner din energi på det.
 
2. Träna ... ut och spring , gå , gymma bara få ut alla dina agressioner.
 
3. Radera hans nummer , fejjan , insta ja överallt där du kan kontakta honom. För då kan du inte kontakta honom eller se vad han skriver eller gör. 
 
4. Lyssna på musik , musik sviker en aldrig.. om du är ledsen lyssna på depp musik , om du är glad lyssna på musik som får dig att må ännu bättre. 
 
5. Du är inte ensam- tänk på att det finns 10000000 människor där ute som sitter i samma sits. Du är inte ensam och detta är en del av livet. Livet är inte perfekt hela tiden man kommer stöta på många motgångar och medgångar! 
 
6. Tänk såhär : Tager du en så står 1000 och gråter , mister du en så står det 1000 åter. 
 
7. Festa och bara släpp loss , visst alkohol är inte det bästa att bota sin sorg med men det gör en iaf jäkligt glad för stunden. 
 
8. Och glöm för tusan inte : Hiss fucking loss - seriöst
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0