Dumma jävla mage.

Är så jävla trött , jag orkar inte med denna jävla mage. Skulle bara vilja slita ut alla mina tarmar och kasta bort någonstans. Eller hela min jävla mage... har gått runt hela sommaren med magsmärtor från hell ena dagen värre än den andra. Bättre ibland sämre ibland, har varit bra ett tag nu. Men jag antar att de blir värre med alkohol o rökningen. 
 
Vet att läkaren sa åt mig att sluta eftersom rökning kan leda till magsår o gör det hela ännu värre. Måste även börja äta rätt o inte fet mat osv. Jag tänker ta tag i det där nu , imon ska jag hämta mer medicin och ta 2 kapslar varje dag , ska dricka vatten o ingen läsk, inga godsaker , sluta röka och ingen alkohol på ett tag. Ska även ringa vc för nya prover så inget har blivit konstigt. Jag är så förbannat ledsen o ingen vet hur det känns. Ingen kan veta förrän man själv varit där. Gå runt o ha en konstat svedande smärta blandat med illamående hela tiden är inget kul. Nu tar jag tag i detta puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0