Mår bra :)

Hej vet att jag skulle skriva här varje dag men det har inte blivit så det har hänt en massa... jag åkte in till akuten för jag mådde piss. Försökte nå mitt ex den kvällen  alltså killen ja va tsm med för ett par dagar sen men han svarade inte. Fick konstaterat att jag hade magkatarr men jag tror inte på det längre jag mådde helt enkelt bara inte bra. Så jag gjorde det bästa jag kunde jag funderade på vad som gör att jag mår bra och vad som gör att jag mår dåligt. Så jag valde faktiskt bort honom, jag orkade inte mer .. jag vet inte hur det är att vara lycklig i ett förhållande liksom. Varför leva i ett förhållande där man ska ge så jäkla mycket hela tiden men aldrig få något tillbaks? Han va inte så ledsen över det iaf det blev väl mer eller mindre ett gemensamt beslut i slutändan och han gjorde ngt samma kväll innan vi ens hunnit prata som fick mig att koka. Jag vill inte veta av honom mer , jag vill aldrig mer se han och jag vill bara gå vidare och en vacker dag hitta någon som man kan vara lycklig med utan ångest , tårar o skit varje dag och kväll. Jag har iaf haft det jättebra dom senaste dagarna och mår susen i musen. Har umgåts med folk o bästa tilda!!! Älskar dig bettan.
 
Jag kommer skriva här ibland när jag känner för det , detta kommer bli en mer deppblogg där ja skriver ut mina känslor. Därför jag har den lösenordsskyddad. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0