Natten gick bra

Jag somnade igår efter inlägget ... innan så har jag haft det jätte svårt för att kunna somna eller ja dom senaste månaderna då jag har legat o tänkt för mycket. Kan ligga o tänka på allt möjligt , det är inte bra att tänka för mycket på saker för man får bara för sig en massa dåliga saker oh sen blir man bara besviken. Ibland har jag tvingat hjärnan till att bara sluta tänka men snabbt så är det där igen. Men sen ett par veckor tillbaka så har jag inte tänkt alls faktiskt och det är så skönt :). Får bara en massa huvudvärk då.. 
 
Idag har jag jobbat och jobbet känns också roligare nu , allt känns roligare. Men tråkigt att allt sånt sker nu en vecka innan jag slutar :( Men ska ändå bli skönt med lite sommarlov. Om vädret kan bättra sig då så man kan sola lite. 
 
Vägde mig igår förresten 54 kilo :( kill meeee.... vägde 57-58 innan magen började spöka. Försöker äta så regelbundet jag bara kan. Och det är inte för att jag på något sätt mår dåligt utan för att jag blir mätt för snabbt och får ont. Jag älskar mat och har alltid tyckt om det så nej jag har inte anorexia och skulle inte tillåta min kropp att vägra mat heller. Jag är förjävla envis för att tillåta mig själv gå med på någonting som inte min kropp skulle acceptera. Kommer ihåg när X kallade mig för kärringfitta , dra åt helvete, du är dum i huvudet osv. Då blev jag alltid förbannad och i början så sa jag inte emot men efter ett tag så tyckte jag att han borde få smaka på sin egna medicin o sa samma sak tillbaka. Det kändes sådär lagom skönt o kaxigt att jag vågade, så nej skit tar man inte emot. 
 
Nu ska jag käka något puss<3
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0