Mår kasst

OKEJ just nu så känner jag mig inte bra alls o då menar jag både psykiskt och fysiskt. För typ en månad sen så fick jag fruktansvärt ont i nedre delen av magen som en stark mensvärk. Detta fick jag 3 veckor innan ja skulle ha min mens vilket ja inte tycker är så normalt, smärtorna sträckte sig ut i ryggen o en dag kunde ja knappt gå och värktabletter hjälper inte ens. Efter min mens så försvann det och har nu haft ont i magen som ja brukar fast värre i över en vecka. Svidandekänsla, gasig,uppsvullen, mår illa osv. Och nu när det har börjat lägga sig lite så har ja fått den där "mensvärken" igen. Ska inte ha mens förens om 3 veckor. Så är det inte magen så är det äggstockarna, och detta tär jävligt mycket på mig. Är trött konstant sover efter skolan, idag har jag redan sovit 3 timmar efter skolan suck. Känner mig tom inombords, orkar knappt träffa folk och är inte på humör för fem fucking öre. Håller dessutom på att sluta röka, rökte 3 igår och idag 1 så det går framåt men det gör ju inte humöret så mycket bättre. 
 
Är ständigt orolig över vad det är för skit som jag har i kroppen och jag önskar att ja hade kunnat festa o ha kul som alla andra utan att behöva tänka på om ja dricker någon cider/öl för mkt så får ja lida i flera dag efteråt. Lika dant med kaffe jag älskar det o drack det innan men fick sluta för då fick ja också lida flera dagar efter med magen. 
Har hursomhelst fått en remiss till sjukhuset, ska göra ett uv för att se om ja ev har några cystor på äggstockarna eller magen. Hoppas att det inte är allvarligare än så, men så jäkla tröttsamt... 
Imon är jag iaf ledig och ska shoppa lite, tur att shopping gör mig glad :). Sen får jag tillbringa helgen med min pojkvän o andra goa folks. Nu ska jag kolla på lite serier sen nana  pussen<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0