Irriterad

Är så jäkla irriterad nu förtiden , sjukt jobbigt för mig och säkert för andra med. Vet inte vad som är felet men jag känner godissug hela tiden , som typ när man har mens och måste ha choklad. Och sen rökningen denna dumma jävla rökning , varför börjar man ens?. Jag mår inte ens bra av den , min kropp bli seg o ja får dålig kondis. Blir irriterad om ja inte få i mig något nikotin. Nä ja måste sluta till vintern det kommer vara svårt men faaan vad ja är less av att vara beroende av ngt , om inte annat så kommer man bli fräschare. 
 
Aja var bara tvungen att skriva av mig lite , hoppas att irritationen vänder snart puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0